środa, 24 października 2012

Muffinki

Na taki dzień jak dzisiaj czekałam od dawna, na spokojnie się wyspałam dzień spędziłam miło w łóżku a zamiast obiadku zrobiłam Mufiinki czekoladowe z nowego przepisu. Niestety nie udał mi się krem czekoladowy, ponieważ w moim osiedlowym sklepie nie było śmietanki 36 % i zamiast gęstej masy wyszła polewa równie pyszna ! Dziękuje za pomoc a przepis i zdjęcia znajdziecie na dole ... 



Na początku zmiksuj 250g MĄKI, 175g CUKRU, 2 ŁYŻKI KAKAO, 200ml MLEKA, 50 ml soku wiśniowego ( dla chętnych ), JAJKO,  90ml OLEJU i opakowanie cukru waniliowego . 
Ciasto przełóż do foremek, ja posiadam z Jacobsa, które sprawdzają się w 100 % i piecz przez 20 min w temperaturze 200 stopni. 
Do Kremu : śmietankę 36% 500g podgrzej z cukrem brązowym 500g, po chwili dodaj 250 g masła i 400g startej czekolady gorzkiej, mieszaj wszystko do całkowitego rozpuszczenia i ostudź. 
Po wystygnięciu babeczek kremem udekoruj babeczki i najlepiej posyp cukrem pudrem . 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz