piątek, 26 października 2012

Płaszcze

Dzisiaj pierwszy raz poczułam prawdziwą zimę na swojej skórze, rano jak każdy doszłam do szkoły z mocno czerwonymi policzkami. Zauważyliście już jakieś największe hity w modzie ? Osobiście najbardziej podobają mi się płaszcze over-size w żywych kolorach. Sprawią, że może następne miesiące pełne śniegu nie będą nudne. Złote guziki znowu są mocno widoczne w jesienno-zimowej kolekcji ZARY. Osobiście mam dwa piękne granatowe i na zawsze zostaną w mojej szafie. Znalazłam kilka które najbardziej przypadły mi do gustu, jak wasze opinie ? 
Do tych ciemniejszych kolorowe rajtuzy i sprawa załatwiona 





new yorkier

 Nie dość że ze złotymi guzikami to jeszcze ćwiekami ! Uwielbiam 




skóra skóra i cudowne rękawy 

coś dla bardzo odważnych ...

2 komentarze:

  1. Szukaj...szukaj... płaszczy bo niedługo będę musiała jakiś ładny kupić,to ze mną pójdziesz ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. ten pierwszy, skąd jest?

    OdpowiedzUsuń